مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 11:152021-01-05دانش

فارس من| کمپین جذب دانشجومعلم ها از آزمون ارشد؛ گفت وگو با سردبیر سوژه


گروهی از مخاطبان سامانه «فارس من» با ثبت سوژه ای خواستار جذب دانشجومعلمان از میان فارغ التحصیلان دانشگاهی برای تربیت یک نسل توانمند در رشته های آموزشی در مقطع ارشد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کمپین جذب دانشجو معلم از میان فارغ التحصیلان دانشگاهی از سوی تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس در بخش فارس من به ثبت رسید.

  مخاطب این سوژه در گفت وگو با فارس من  درباره پذیرش دانشجوی معلم در مقطع کارشناسی ارشد بورسیه، اظهار داشت: با توجه به اینکه جذب در دانشگاه فرهنگیان فقط از میان دیپلمه ها و از طریق کنکور سراسری صورت می گیرد بهتر است از ظرفیت دانش آموختگان دانشگاه های دیگر نیز استفاده شود.

  وی ادامه داد: از ویژگی های مهم به کارگیری دانش آموختگان لیسانسه در مقطع ارشد بورسیه با توجه به طول تحصیل کوتاه تر مقطع ارشد نسبت به سایر مقاطع، هم از نظر بودجه ای برای کشور  مقرون به صرفه بوده و  هم اینکه باعث افزایش شرط سنی می شود.

  این مخاطب بیان داشت: لازم به ذکر است از آنجایی که مهارت های معلمی در دانشگاه های وابسته به وزارت آموزش پرورش تدریس می شود، خوب است ظرفیت دانش آموختگان سایر دانشگاه ها با ظرفیت معلم سازی در دانشگاه فرهنگیان همراه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| کمپین جذب دانشجومعلم ها از آزمون ارشد؛ گفت وگو با سردبیر سوژه

فارس من| کمپین جذب دانشجومعلم ها از آزمون ارشد؛ گفت وگو با سردبیر سوژه